top of page

לחם פסטו עיגולים

דל פחמימה | ללא גלוטן

40 דק' וזה מוכן!

כיכר לחם אחת

20 דק' אפייה בתנור

מתכון ללחם עיגולים רך במיוחד, מתובל במעט פסטו ומוכן לתלישה וטבילה בשלל ממרחים ורטבים.
הבצק במתכון הזה הוא על בסיס גבינה עם תוספת של פסטו וניתן לגוון ולהמיר בממרחים אחרים, כמו למשל בממרח עגבניות מיובשות, ממרח שום ועוד.

מצרכים:

לבצק:
‏‎1 כוס קמח שקדים
‏‎6 כפות קמח קוקוס
‏‎1/4 כוס אבקת חלבון
‏‎1 כף אבקת אפייה
‏‎1 כפית ממרח פסטו
‏‎220 גרם גבינת מוצרלה מגורדת
‏‎2 ביצים L
‏‎1/3 כוס שמנת חמוצה/יוגורט

‏‎לציפוי:
‏‎2 כפות חמאה מומסת
‏‎2 כפות תבלין Everything Bagle
‏‎*במידה ואין לכם תערבבו ביחד פרג, שומשום, שום, מלח ואבקת בצל.

הכנה:

1. לחמם תנור ל-190C ולשמן תבנית אפייה עגולה בקוטר של 20 ס"מ.
‏‎2. בקערה בגודל בינוני לערבב ביחד קמח שקדים, קמח קוקוס, אבקת חלבון ואבקת אפייה.
‏‎3. בקערה נפרדת שמתאימה למיקרו, להמיס את הגבינת מוצרלה (כ-2 דק', על חום מקסימלי).
‏‎4. להוסיף לקערה עם המוצרלה את תערובת הקמחים, את הביצים, השמנת והפסטו. לערבב הכל ביחד עד ליצירת תערובת בצקית ולהמשיך ללוש עד לקבלת כדור בצק נוח לעבודה. *במידה והבצק "רטוב" מידי, תוסיפו לו כף של קמח שקדים.
‏‎5. להרטיב מעט את הידיים וליצור מהבצק כדורים קטנים. להניח את הכדורים באופן מסודר בתבנית האפייה. ברווח שנשאר במרכז למקם נייר אפייה מקופל לגודל של "כדור קטן".
‏‎6. להבריש את הכדורים עם החמאה המומסת ולפזר מעל את התבלינים.
‏‎7. להכניס לתנור לאפייה של כ-20דק', עד לקבלת הזהבה.
‏‎8. לפני ההגשה למקם במרכז הלחם צלוחית עגולה קטנה עם ממרח לטבילה.

bottom of page